قبل از ارسال درخواست لطفا موارد زیر را رعایت کنید در غیر اینصورت پاسخی داده نخواهد شد :
قبل از ارسال درخواست لطفا از گفتگوی آنلاین وبسایت مشکل خود را مطرح کنید در اکثر مواقع پشتیبانان آنلاین هستند و پاسخگو هستند .
چنانچه خرید ناموفق داشتید و پس از پرداخت ، محصول را دریافت نکرده اید لطفا مشخصات خریدار از طریق فرم زیر برای کارشناسان ما ارسال کنید تا پس از بررسی در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنیم .
پس از ارسال درخواست به وبسایت لطفا به قسمت inbox ایمیل خود بروید و منتظر پاسخ بمانید در صورتی که در صندوق ورودی مشاهده نشد از قسمت spam حساب ایمیل خودتان چک کنید .
به دلیل حجم بالای پیامها از ارسال یک پیام با موضوع تکراری خودداری کنید .
پشتیبانی از ساعت 9 تا 22 شب همه روزه به غیر از تعطیلات بسته به شرایط بین 1 ساعت تا 24 ساعت پاسخگو خواهد بود .
پشتیبانی به صورت 24 ساعته از طریق گفتگوی انلاین (علامت قرمز رنگ پایین صفحه اصلی ) در دسترس می باشد لذا فقط در صورتی پیام ارسال شود که در پشتیبان آنلاین در دسترس نباشند